H. ÇAKIR, "Türkiye’de Reklamın Tarihçesi," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 1996
ÇAKIR, H. 1996. Türkiye’de Reklamın Tarihçesi. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ .
ÇAKIR, H., (1996). Türkiye’de Reklamın Tarihçesi. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ .
ÇAKIR, HAMZA. "Türkiye’de Reklamın Tarihçesi," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 1996
ÇAKIR, HAMZA. "Türkiye’de Reklamın Tarihçesi." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 1996
ÇAKIR, H. (1996) . "Türkiye’de Reklamın Tarihçesi." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ .
@article{article, author={HAMZA ÇAKIR}, title={Türkiye’de Reklamın Tarihçesi}, journal={İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=1996}