A. GÖÇER And G. TABAK, "Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Fiziksel Duygusal Kültürel Yöntem Kuramsal Bir Çalışma," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.152-162, 2014
GÖÇER, A. And TABAK, G. 2014. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Fiziksel Duygusal Kültürel Yöntem Kuramsal Bir Çalışma. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2 , 152-162.
GÖÇER, A., & TABAK, G., (2014). Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Fiziksel Duygusal Kültürel Yöntem Kuramsal Bir Çalışma. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, 152-162.
GÖÇER, ALİ, And GÜRKAN MORALI. "Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Fiziksel Duygusal Kültürel Yöntem Kuramsal Bir Çalışma," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, 152-162, 2014
GÖÇER, ALİ And TABAK, GÜRKAN. "Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Fiziksel Duygusal Kültürel Yöntem Kuramsal Bir Çalışma." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.152-162, 2014
GÖÇER, A. And TABAK, G. (2014) . "Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Fiziksel Duygusal Kültürel Yöntem Kuramsal Bir Çalışma." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.152-162.
@article{article, author={ALİ GÖÇER And author={GÜRKAN MORALI}, title={Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanılabilecek Fiziksel Duygusal Kültürel Yöntem Kuramsal Bir Çalışma}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={152-162} }