A. R. Başaran Et Al. , "SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUM DÜZEYLERİ ," The Journal of international Social Research , vol.12, no.63, pp.775-788, 2019
Başaran, A. R. Et Al. 2019. SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUM DÜZEYLERİ . The Journal of international Social Research , vol.12, no.63 , 775-788.
Başaran, A. R., Bektaş, O., & Güneri, E., (2019). SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUM DÜZEYLERİ . The Journal of international Social Research , vol.12, no.63, 775-788.
Başaran, Ayşe, OKTAY BEKTAŞ, And EMİNE GÜNERİ ÖZDEMİR. "SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUM DÜZEYLERİ ," The Journal of international Social Research , vol.12, no.63, 775-788, 2019
Başaran, Ayşe R. Et Al. "SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUM DÜZEYLERİ ." The Journal of international Social Research , vol.12, no.63, pp.775-788, 2019
Başaran, A. R. Bektaş, O. And Güneri, E. (2019) . "SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUM DÜZEYLERİ ." The Journal of international Social Research , vol.12, no.63, pp.775-788.
@article{article, author={Ayşe Rabia Başaran Et Al. }, title={SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE TUTUM DÜZEYLERİ }, journal={The Journal of international Social Research}, year=2019, pages={775-788} }