E. Altıntaş Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi ," JASSS (The Journal of Academic Social Science Studies) , no.49, pp.419-437, 2016
Altıntaş, E. Et Al. 2016. Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi . JASSS (The Journal of Academic Social Science Studies) , no.49 , 419-437.
Altıntaş, E., Saylan, A., & Kaya, H., (2016). Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi . JASSS (The Journal of Academic Social Science Studies) , no.49, 419-437.
Altıntaş, Ebru, ASLI SAYLAN KIRMIZIGÜL, And HASAN KAYA. "Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi ," JASSS (The Journal of Academic Social Science Studies) , no.49, 419-437, 2016
Altıntaş, Ebru Et Al. "Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi ." JASSS (The Journal of Academic Social Science Studies) , no.49, pp.419-437, 2016
Altıntaş, E. Saylan, A. And Kaya, H. (2016) . "Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi ." JASSS (The Journal of Academic Social Science Studies) , no.49, pp.419-437.
@article{article, author={Ebru Altıntaş Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi }, journal={JASSS (The Journal of Academic Social Science Studies)}, year=2016, pages={419-437} }