K. UYAR And Y. DURSUN, "Farklı Ürün Kategorilerinde Yabancı Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2, pp.363-382, 2015
UYAR, K. And DURSUN, Y. 2015. Farklı Ürün Kategorilerinde Yabancı Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2 , 363-382.
UYAR, K., & DURSUN, Y., (2015). Farklı Ürün Kategorilerinde Yabancı Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2, 363-382.
UYAR, KUMRU, And YUNUS DURSUN. "Farklı Ürün Kategorilerinde Yabancı Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2, 363-382, 2015
UYAR, KUMRU And DURSUN, YUNUS. "Farklı Ürün Kategorilerinde Yabancı Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2, pp.363-382, 2015
UYAR, K. And DURSUN, Y. (2015) . "Farklı Ürün Kategorilerinde Yabancı Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2, pp.363-382.
@article{article, author={KUMRU UYAR And author={YUNUS DURSUN}, title={Farklı Ürün Kategorilerinde Yabancı Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2015, pages={363-382} }