A. KARADÜZ, "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Serbest Okuma Süreçlerinde Okuma Amaçları ve Anlamı Yapılandırma Stratejileri," Dokuz Eylül Ünv. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, , no.29, pp.134-152, 2011
KARADÜZ, A. 2011. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Serbest Okuma Süreçlerinde Okuma Amaçları ve Anlamı Yapılandırma Stratejileri. Dokuz Eylül Ünv. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, , no.29 , 134-152.
KARADÜZ, A., (2011). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Serbest Okuma Süreçlerinde Okuma Amaçları ve Anlamı Yapılandırma Stratejileri. Dokuz Eylül Ünv. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, , no.29, 134-152.
KARADÜZ, Adnan. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Serbest Okuma Süreçlerinde Okuma Amaçları ve Anlamı Yapılandırma Stratejileri," Dokuz Eylül Ünv. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, , no.29, 134-152, 2011
KARADÜZ, Adnan. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Serbest Okuma Süreçlerinde Okuma Amaçları ve Anlamı Yapılandırma Stratejileri." Dokuz Eylül Ünv. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, , no.29, pp.134-152, 2011
KARADÜZ, A. (2011) . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Serbest Okuma Süreçlerinde Okuma Amaçları ve Anlamı Yapılandırma Stratejileri." Dokuz Eylül Ünv. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, , no.29, pp.134-152.
@article{article, author={Adnan KARADÜZ}, title={Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Serbest Okuma Süreçlerinde Okuma Amaçları ve Anlamı Yapılandırma Stratejileri}, journal={Dokuz Eylül Ünv. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi,}, year=2011, pages={134-152} }