M. Ş. AKDOĞAN Et Al. , "Tüketicilerin Süpermarket Algılamalarına Yönelik Bir Çalışma," Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, pp.37-70, 2005
AKDOĞAN, M. Ş. Et Al. 2005. Tüketicilerin Süpermarket Algılamalarına Yönelik Bir Çalışma. Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2 , 37-70.
AKDOĞAN, M. Ş., GÜLLÜ, K., & BABAYİĞİT, S., (2005). Tüketicilerin Süpermarket Algılamalarına Yönelik Bir Çalışma. Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, 37-70.
AKDOĞAN, MEHMET, KENAN GÜLLÜ, And SEMA BABAYİĞİT. "Tüketicilerin Süpermarket Algılamalarına Yönelik Bir Çalışma," Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, 37-70, 2005
AKDOĞAN, MEHMET Ş. Et Al. "Tüketicilerin Süpermarket Algılamalarına Yönelik Bir Çalışma." Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, pp.37-70, 2005
AKDOĞAN, M. Ş. GÜLLÜ, K. And BABAYİĞİT, S. (2005) . "Tüketicilerin Süpermarket Algılamalarına Yönelik Bir Çalışma." Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, pp.37-70.
@article{article, author={MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN Et Al. }, title={Tüketicilerin Süpermarket Algılamalarına Yönelik Bir Çalışma}, journal={Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2005, pages={37-70} }