İ. VARİNLİ Et Al. , "Perakendecilikte Hizmet Kalitesi Ve Tüketicilerin Kalite Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma," Pazarlama Dünyası , vol.4, no.88, pp.32-38, 2001
VARİNLİ, İ. Et Al. 2001. Perakendecilikte Hizmet Kalitesi Ve Tüketicilerin Kalite Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma. Pazarlama Dünyası , vol.4, no.88 , 32-38.
VARİNLİ, İ., GÜLLÜ, K., & BABAYİĞİT, S., (2001). Perakendecilikte Hizmet Kalitesi Ve Tüketicilerin Kalite Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma. Pazarlama Dünyası , vol.4, no.88, 32-38.
VARİNLİ, İNCİ, KENAN GÜLLÜ, And SEMA BABAYİĞİT. "Perakendecilikte Hizmet Kalitesi Ve Tüketicilerin Kalite Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma," Pazarlama Dünyası , vol.4, no.88, 32-38, 2001
VARİNLİ, İNCİ Et Al. "Perakendecilikte Hizmet Kalitesi Ve Tüketicilerin Kalite Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma." Pazarlama Dünyası , vol.4, no.88, pp.32-38, 2001
VARİNLİ, İ. GÜLLÜ, K. And BABAYİĞİT, S. (2001) . "Perakendecilikte Hizmet Kalitesi Ve Tüketicilerin Kalite Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma." Pazarlama Dünyası , vol.4, no.88, pp.32-38.
@article{article, author={İNCİ VARİNLİ Et Al. }, title={Perakendecilikte Hizmet Kalitesi Ve Tüketicilerin Kalite Değerlendirmelerine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2001, pages={32-38} }